fredag 14 februari 2014

Paus

Glad alla hjärtans dag på er, hoppas ni som jag får fira den med era kära! Jag tänkte att jag skulle ta en liten paus från bloggandet. Jag har inte riktigt lika mycket tid och lust att skriva längre. Innan hände det så mycket nytt hela tiden och jag hade massor av funderingar kring barn. Nu är det mer rutin på saker och ting, även om plutten förstås utvecklas för varje dag. Men det känns inte lika angeläget att skriva om längre. Jag skippar bloggen några dagar och ser hur det känns. Jag kanske kommer sakna det alldeles för mycket, vi får helt enkelt se:) Vi hörs!

7 kommentarer:

  1. Åh nej! Jag hoppas du börjar skriva igen! Min son är född samma dag som Emilio och de är så otroligt lika i sättet och det har varit fantastiskt kul att läsa hur ni har det. Mvh Jenny

    SvaraRadera
  2. Jag hoppas också du kommer tillbaka. Har en son som är född dagen innan E och även de verkar lika i sättet, så kul att läsa om er vardag. Kram Nina

    SvaraRadera
  3. Åh hoppas du känner för att fortsätta! Har följt din blogg sedan du började och hög igenkänningsfaktor då jag har en dotter som föddes en vecka efter din pärla.

    SvaraRadera
  4. Hoppas ni hade en fin alla <3-ans dag och att du snart är tillbaka! Kikar in på din blogg varje dag. Kram

    SvaraRadera
  5. Nej! sluta inte skriv! Brukar läsa din blogg och gillar den!

    SvaraRadera
  6. Tack fina ni för kommentarerna, kul att se att så många följt oss redan från graviditeten. Stort lycka till med era bebisar så hörs vi säkert i framtiden!:) kramar

    SvaraRadera
  7. AWW vilket urgulligt barn :) hoppas ni haft en lika solig höst som vi här i GBG

    Jag bjuder till tävling på bloggen..vinn söta eko barnsaker :)

    ha en härlig vecka

    LOVE Maria at inredningsvis - inredning it's, Swedish for decor :)

    SvaraRadera