onsdag 12 december 2012

Bara 2 dagar kvar

Nu är det bara 2 dagar kvar tills jag drar en vinnare i tävlingen om en fin bola! Passa på att kommentera om du inte redan gjort det:)

En bola är ett gravidsmycke som ger ifrån sig ett plingande ljud. Detta ljud hör bebisen i magen. Väl ute så känner bebisen igen ljudet och kan bli trygg av ljudet. Så mysigt! (Plus att de är snygga)

Bolorna kommer från silvermama.se. Vinnaren får välja mellan en av dessa fina smycken, värde 249:- + en valfri kedja:







Hjärtformad korg med silverboll, No.1. Det är denna jag har!









Vit med vågor






"Baby"

Kedjorna hittar du här.

För att delta i tävlingen behöver du:

  • Kommentera detta inlägg där du skriver att du vill tävla samt din mailadress. Även vilken bola och kedja du i så fall vill ha.
  • Skriva ett inlägg om silvermama.se i din blogg, om du har någon, eller länka till www.silvermama.se på din facebook.
Så enkelt är det!

Tävlingen pågår till den 14/12. Kl 18.00 drar jag en vinnare! Jag kommer att maila vinnaren och be om adressuppgifter.
Jag kommer att lägga ut detta inlägg fler gånger fram tills sista dagen, men det räcker att du kommenterar ETT av inläggen. Den 14/12 kollar jag igenom alla kommentarerna.

2 kommentarer:

  1. Åh jag skulle vilja vinna den första! Den med hjärtat. Efter över ett år av försök har jag äntligen blivit gravid! Lite tidigt ännu, har BF 18 augusti så det är bra långt dit.
    Men det skulle vara roligt att få vinna :)
    Jag bloggar anonymt än så länge då vi inte har berättat för någon att vi väntar barn. Men jag länkar på den bloggen iaf :)

    SvaraRadera
  2. Min mail kom inte med där. Lottie350@hotmail.com :)

    SvaraRadera