lördag 1 december 2012

Gekås babyshopping

Kl 5 imorse började vi köra mot Ullared. Vi har ca 3.5 h dit. Det var inga köer men OJ så mycket folk! Jag brukar vara där en gång om året och jag minns inte sist det var så mycket folk. Hela gångarna var fulla och det stod nästan still. Men ingen mening att gnälla över det, det är bara att tränga sig fram.

Och jag körde ju magtricket med. Jag körde typ in i folk och smet förbi och sånt. De såg först sura ut men då började jag klappa mig om magen. Då log de bara åt mig! Moahaha:)

Jag hade ju hört innan att mammakläderna inte var något att räkna med, men jag trodde ändå att de skulle ha baslinnen och leggings. Men det var typ 2 olika par brallor och några randiga tröjor. Så köpte inget av det! Istället blev det en himla massa andra kläder i lite stor storlekar.

Vi har spenderat idag.

Här kommer bebissakerna vi köpte:
Bra att ha saker, som våtservetter, nappflaska, nappar...

Spjälskydd, sängkläder, filtar, skötbäddsöverdrag. Och en liten skiva med barnramsor:)

Älskar denna tavla som papi hittade!

Här ska det badas:)

Bodies, dregglisar, brallor...

Fler kläder. Det var helt klart den mysigaste avdelningen! Vill gosa med bebis nu:)

(Kläderna får jag visa imorn)
Nu ska jag se Så mycket bättre och börja slå in julklappar!

2 kommentarer:

  1. Ni fyndade en hel del ser jag. Tavlan var ju underbar, en sån hade jag också velat ha :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag vet, tyckte den var så himla fin:)

      Radera