måndag 14 januari 2013

Fullträff

När jag först började känna bebis, i v 18 eller så, var det som pirr i magen. Som är någon kittlade mig innifrån. Det kändes nästa alltid på samma ställe, till vänster om navlen. Men sedan några veckor tillbaka har jag känt riktiga sparkar, eller buffar. Bebis träffar mig lite varstans. Oftast långt nere på magen, under utbuktningen om man säger så. Det är lite synd för jag ser liksom inte där under haha. Men huden är ganska tunn där så det är en bra vinkel när papi vill titta på:)

Igår var det precis som att bebisen stod rakt upp och stampade. Sparkarna träffade liksom rätt ner, mot min lilla blåsa. Oj vad det tryckte på! Idag träffade bebis det bästa stället. Precis vid navlen, där det är lätt att se, känns och trycka tillbaka. Du fick in en fullträff, fortsätt gärna så lillen!

Frågan är väl bara HUR bebis ligger för att få till det så...Är han väldigt vig och gör en karatespark rätt fram? Knäar han mig? Eller boxas han helt enkelt med handen?

1 kommentar:

  1. Vad mysigt det låter! :-) hoppas det gick bra idag med allt (läste dagens inlägg) ! Ha det så bra, kram! /Malin

    SvaraRadera