måndag 28 januari 2013

I've got the moves like...

Bebis har hittat några nya moves. Från att ha sparkat så att magen hoppar har han sista veckan börjat göra något annat. Det rör sig liksom där inne men känns inget utifrån. Jag tror att det är när han flyttar på sig, det kanske börjar bli lite trångt. Och för en stund sedan gjorde han en volt med hjälp av benen (det är i alla fall min tolkning av det hela hihi). Tänk er att ni ligger ner med fötterna mot en väg, och börja springa upåt väggen med fötterna. Så kändes det typ som att han gjorde. Små snabba steg eller något!

Ibland får han till en hederlig gammal spark. Då blir jag glad, för då kan papi med få känna:)

Varje gång jag känner bebis buffar jag tillbaka på magen, som en bekräftelse på att jag känner honom. Är det inte massa folk runtomkring pratar jag med honom också. Jag längtar tills det inte är en mage emellan oss<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar