tisdag 29 januari 2013

You're everywhere to me

Visst är det märkligt. Nästan vartenda samtal jag har med vartenda människa jag träffar råkar handla om barn. Det bara blir så. Tror ni jag påverkar dom? Kanske omedvetet:) Jag vill inte tvinga folk att prata om bebisar bara för att jag är gravid men det är faktiskt dom som drar upp det. Oftast. Tror jag. Hoppas jag. Men alla verkar gilla att prata om magar, åkommor och barn. Och jag älskar ju det!

Men är det så att du vill träffa mig UTAN att prata om barn, så snäpp till mig på näsan så lägger jag av!

Nu pratar till och med radioreklamen med mig om bebisar. Ni vet den rätt jobbiga melodin "Mobilio, mobilio, alla vill ju spara en slaant" . När den spelas hör jag istället "Emilio, Emilio...."

'Cause you're everywhere to me and when I close my eyes it's you I see

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar