lördag 17 november 2012

Fredagsmage och lördagslökar

Igår hälsade jag på arbetskamraterna på mitt gamla jobb. Jag ville att magen skulle synas mycket så jag tog ett vitt linne:) Jag tror det fungerade, det kändes som att eleverna stirrade extra mycket, en petade tom på magen hehe. Men än så länge vet de inget...!
Nu tror jag faktiskt at vi har berättat om bebis för alla nära vi känner. Om ett par veckor skriver vi nog ut det på fb, hihi;)






Magen syntes mycket igår.
Fick bli en myskofta och jeansleggins till.
Och så fredagsmys till x-factor-såklart. En tår till Malcoms låt
och applåder till Alexanders kanonversion!


Idag har vi hunnit med en morgonpromenix, fika med ett par vänner och varit på 25 års kalas. Nu blir det lite tråkigare grejer, nämligen skriva på examensarbetet...
Egentligen inte så glad för svart nu när jag vill att magen
ska synas, men det börjar tryta på kläder som passar i garderoben nu.
Blev en väldans urringning idag!
Goood fika!
Bor ni i närheten så åk till Café Mandeltårtan, mysigaste fiket:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar