fredag 20 september 2013

Fredag

Efter en lång förmiddagspromenad åkte jag och Emilio till café mandeltårtan för att träffa mina klasskompisar från högskolan. Vi tog examen i december men ses fortfarande med jämna mellanrum, och det är lika kul varje gång:) Vi är bara 4 stycken eftersom vi läste på distans. En av dom fick barn ett par dagar före oss så hennes son och Emilio fick leka med varann. Eller ja, de gjorde ljud och viftade åt varann i alla fall, hihi! När vi fikade så satte jag lillen i en barnstol, den var större än vår så jag satte lite filtar runt om. Men när han skulle luta sig fram och ta en leksak slog han ansiktet i bordet! Stackaren blev röd och svullen över näsan, men han var bara ledsen precis när det hände. Han blev nog mest chockad:( Så blev han väldigt glad för de fina presenterna han fick: tossor perfekt till vintern, en leksak och en bok med rim och ramsor:)

Efter fikan körde jag hem och lämnade plutten och körde in till stan igen för att träna. Var på Crosstraining som var jättejobbig, kul och svettig cirkelträning. Man körde en övning i 30 sekunder, vilade 10, ny övning osv. När jag kom hem så visade Patrick att han köpt kläder till plutten idag. De var jättefina! Jag tycker det är extra roligt när Patrik väljer ut kläder helt själv! Nu väntar en mysig fredag kväll:)

Emilio tycker mönstret på denna skjortan är så spännande!
Han har börjat göra nya roliga monsterskrik! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar