onsdag 4 september 2013

Höstkänsla

Tittar på tv med ena ögat och rensar bilder från mobilen med andra. Farligt! Saknar det bruna håret lite...Det är ju lite höstkänsla på det. Men minns även hur jobbigt det var att bli blond igen, var ju orange där ett tag. Så jag förblir blondie. Saknar även magen såklart..:)

På tal om höstkänsla så tycker jag att jag läser att folk längtar till att dricka te med en filt och massa värmeljus. Det låter ju jättemysigt! MEN...om jag tänker efter hur många gånger jag gjorde det förra året så blir nog svaret en, max 2 gånger. Men mig gör det inget att hösten är på gång, då slipper jag ha dåligt samvete över att jag är inomhus och myser med min plutt. Däremot vill jag att detta året ska gå riktigt långsamt, vill ju verkligen njuuuta av att vara hemma med min älskling varje dag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar