söndag 22 september 2013

Shopping

Det har blivit lite nätshopping i veckan som jag hoppas kommer inom ett par dagar. Jag gick in på H&M för att beställa lite kläder till Emilio eftersom jag har en kupong på 20% rabatt. Men så hade de lite andra rabatter, bl.a 20% på jeans och 25% på valfri vara. Så jag började lägga lite plagg till mig själv i kundkorgen. Men så visade det sig att man inte kunde lägga in hur många rabatter som helst i samma beställning så det blev bara till mig i slutändan! Men Emilio ska få han också, men jag väntar några dagar i alla fall:)

Jag köper inte kläder så ofta (tyvärr) och det har blivit ännu mer sällan sedan Emilio föddes. Det är ju mycket roligare att handla till honom! Jag hade gärna velat skaffa en helt ny garderob eftersom mina kläder både känns gamla och inte passar! De mesta är för stort nu, och det är ju kul på ett vis men eftersom jag inte prioriterar klädinköp till mig så har jag inte så mycket att välja bland. Det blev lite basplagg denna gången som jag hoppas passar.




Jag vann även en auktion på Tradera: en dyna till Emilios matstol. Den kostade 41:- + frakt. Hoppas den är i fint skick!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar