lördag 27 oktober 2012

Back in the days

Det har varit en bra start på dagen. Vi steg upp ganska tidigt imorse och gick till gymmet (olika gym). Jag ska erkänna att jag inte alls var sugen men hade liksom inga undanflykter. Fick ta en lite varamre jacka idag som mamma gav mig häromdagen. Hon sa att den kunde jag nog ha ett bra tag. Jag ger den max en månad, titta magen.



På gymmet var jag helt och hållet själv och det var jätteskönt. Tränade bröst och triceps så hoppas på träningsvärk imorgon;) Fick en låt på huvudet, sådär som man brukar ni vet, fast denna var lite omgjord..:"Jag hade en gång en kropp, men det var för längeseen, så längesen. Var är den nu?" Det kanske inte är riktigt är så illa än men tids nog hörrni!

När jag kom hem gjorde jag en proteinpannkaka, min no 1 frukost i somras. Man blandar mjölk, kvarg, ägg och proteinpulver och steker till en pannkaka. Jag hade i bananskivor också. Serveras med bär, mums! Gott och nyttigt.

1 kommentar: