fredag 19 oktober 2012

Friday I'm in love

Ojojoj vilken lång vecka detta varit. Känns som en evighet sen det var helg sist! Men nu är den ÄNTLIGEN här.
Större delen av denna helgen går åt till planering och plugg men självklart blir det även filmmys, och faktiskt ännu en parmiddag:)

Papi har skött om hemmet helt och hållet denna veckan: lagat mat, städat, diskat, tvättat, ja allt sådant som vi brukar hjälpas åt med. Jag har inte ens behövt be honom och inte hört minsta lilla gnäll. Jag har riktig tur hörrni;)

Fast han har ju också haft lite tur, visst? Jag hade ju kunnat säga att jag inte kan laga mat eftersom jag mår illa av matoset, inte kan hjälpa till med annat eftersom jag har sådan gravidtrötthet. Nu stämmer ju inget av detta haha men om jag varit en ful fisk så skulle jag allt dragit till med det;)

Man skymtar liksom en bula under den vita genomskinliga men
tror bara jag glömt dra in magen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar