torsdag 18 oktober 2012

I got you-back

Igår lovade jag mig själv att jag skulle gymma idag, och sagt och gjort! Körde uppvärmning på walkern i 20 min sedan tränade jag ryggen. Jag vill verkligen träna just ryggen regelbundet för att inte få så mycket besvär när man blir tyngre. Samma sak med benen. Egentligen samma sak med allt- armarna med eftersom man ska bära runt på ett litet knyte lång tid framöver:)

Än så länge kan jag köra samma övningar som förut- magen är inte i vägen. Idag blev det sittande smal rodd, den maskinen där man drar ner stången och tränar sidan av ryggen, sedan liggande rygglyft och benlyft. Det har bara blivit pass på ca 45 min på sistonde men man får vara glad för det lilla.

De på gymmet tänkte nog att "hon behöver verkligen träna med den flebbmagen!" haha!


 
 Då skulle de bara veta vad det bjöds på på kalaset igår...Bl.a denna MEGAdammsugare! Jag ställde en kopp bredvid för att kunna se hur stor den är, typ som 10 vanliga.
Fast pumpan i bakgrunden ÄR liten alltså- SÅ stor är inte kakan!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar