lördag 20 oktober 2012

Sleeping beauty

Imorse tog vi sovmorgon. Första helgen/dagen på jag minns inte när som jag inte ställt klockan på morgonen. Och det var PRECIS vad jag behövde. Klockan 10 vaknade jag utvilad.

Innan jag sätter mig med plugget tänkte jag uppdatera mig med några gravidbloggar. Har ju inte hunnit gå in och läsa någon på hela veckan. Men, det var så mycket att bläddra igenom haha så det blev bara 2 ändå..! Så nu får jag ta tag i denna dagen.
Vill ni ha tips på mina favoritbloggar så skriv bara in sökordet i sökrutan här bredvid;)

Jag har ju ändå magen att känna och titta på. När jag är hemma går jag konstant runt och håller mig på magen och klappar den. Jag måste alltid tänka mig för på jobbet eller när jag är bland folk.
 
 
Jag blir förresten så trött på Iphonen..Vissa bilder jag tar går inte att vrida i datorn för att de är "skrivskyddade", alltså ligger de på fel håll. Och nu de senaste dagarna kan jag inte överföra bilder direkt från mobben till bloggen, utan måste spara ner dem på datorn innan. Det här gillar inte mitt humör! Någon som har samma problem?

2 kommentarer:

  1. Jag har inte haft samma problem, men jag höll på att bli tokig över att vissa bilder inte gick att vrida i iphonen, men med den nya uppdateringen 6 så går det att vrida dom i telefonen. När jag bloggade på blogspot så bloggade jag genom min mail i iphonen har du provat det? Du typ mailar till din blogg. det funkade jättefint för mig...

    SvaraRadera
  2. Okej, tack Emma det ska jag prova! Och jag har faktiskt precis uppdaterat till 6:an idag så det kanske kommer att fungera nu;)

    SvaraRadera