tisdag 30 oktober 2012

Pump it up

Jag gillar detta lilla höstlovet, jag har fått ihop kombinationen skola/jobb/roligheter bra. Igårkväll var jag på kompismys. Jag är så glad för mina fina vänner<3

Efter en effektiv dag på jobbet idag (kan det varit för att det inte var några elever där hihi) stack jag till gymmet och gick pw och körde body pump. Det är skönt att gå på pass, då är man liksom så illa tvungen att ta i. Man kommer inte undan:)

Än så länge fungerar det lika bra att träna som innan, rent fysiskt alltså (inte riktigt lika bra tidsmässigt). Men sen då, när jag har en megakula? Då blir det genast lite mer utmanande.. Tror jag kommer köra simning, egen styrketräning och kanske bodybalance... Jag önskar att det fanns någon speciell gravidträning här i blekinge men tror inte att det gör det.
Hur tränar/tränade ni i senare delen av graviditeten?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar