lördag 27 oktober 2012

Tidig födelsedag!

Min fina papi gav mig en present i förskott idag (okej, jag har tjatat lite haha)! Jag brukar alltid skriva rim och sånt till presenter och denna gången hade han gjort det till mig. Jag blev så glad!



Presenten var Astrid Lindgrens Bröderna Lejonhjärta. Jag har aldrig läst den, bara sett filmen. Så innan bebis kommer så blir det högläsningsboken för magen (och mig) och när bebis blir lite större läser vi den igen:)
Dessa böcker har kommit ut i en ny "Special edition", vi tänkte köpa en del av de andra
klassikerna också:)

Patrick började läsa de första kapitlerna redan idag och vad jag grät..Den är så sorlig i början.

Ikväll blir det en riktig myskväll. Tillsammans med min familj så ska vi på höstmarknad, kvällsöppet i stan och sen ut och äta kinamat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar