torsdag 18 oktober 2012

Thats's my only wish this year

Igår skrev jag ju om att jag gärna önskar mig saker till födelsedagar, att det faktiskt är okej att göra det trots att man blivit vuxen:) Ofta köper ju släkt och vänner ändå något litet så då kan man ju passa på att önska något man vill ha, visst? :)


Detta året önskar jag mig (både till jul och födelsedag):

1. Bebissaker. Vill mest ha saker som får mig att längta ännu mer efter bebis!
2. En keyboard. Efter jul när jag är klar med skolan så måste jag ha något att göra på kvällarna. Då ska jag lära mig att spela piano. Eftersom ett piano är ganska tungt och stort har jag och Patrick kompromissat fram att jag börjar spela på en keyboard. Sen får vi se om det blir aktuellt med piano:)
3. Lär dig spela piano-häfte. Jag kan nog inte lära mig mycket i längden utan att kunna noter...
3. Gynning vinglas. Har redan 2, utökar gärna min samling.
4. Presentkort hos gravidmassör, tandläkare eller optiker. Inte de roligaste presenterna att ge bort kanske men ack så nödvändigt. Har t.ex inte varit hos tandläkaren på 3-4 år.

Nr 2-4 kostar ju lite mer så de är riktade min min närmsta familj. Till alla andra är det alltså nr 1 som gäller, hihi!



Självklart önskar jag mig mer övergripande saker som ett friskt barn, lycka och välmående men just detta inlägg handlar ju om materiella ting;) På tal om att önska sig saker. Visst önskar väl ni er också något (ej materiellt) när klockan slår 10.10, 13.13, 22.22 eller vad det nu må vara?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar