onsdag 31 oktober 2012

Babystuff

Idag har vi och ett par kompisar varit på Ikea. Vi köpte ett nytt sängmöblemang till oss, lite julprylar och det viktigaste av allt- bebisprylar! Vi köpte ju en spjälsäng häromdagen och nu har vi köpt tillbehör: madrass, bäddmadrass, madrasskydd, kudde, täcke, lakan och sängkläder. Även skötbordsmadrass, eller vad det kallas för. Det enda vi inte köpte var spjälskydd. Vi (okej jag) fastande inte för något så vi ska först titta på Ullis när vi ska dit annars vet jag att Babyproffsen har fina.

Några gosedjur också skåklart. Mys!

Det verkar som att det kommer bli någon form av "skogstema" i barnrummet:)

Just nu ligger alla sängkläder i tvätten. Jag kan inte vänta med att bädda alltså, jag längtar ju så! Och det är ju "bara" ett halvår kvar....
Ikea outfit. Vitt framhäver ju så det blev det idag!
Tänkte att jag känner ju ändå ingen där ändå.
Men såklart kom grannen när vi stod på barnavdelningen, haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar