onsdag 14 augusti 2013

Efterkontroll och träning

När vi var påväg till efterkontrollen hörde jag att det lät en del från Emilios bralla. Vi var framme 10 minuter tidigare för att möta upp mamma som kört ifrån sitt jobb för att passa Emilio. När jag tog upp honom ur babyskyddet märkte jag att han bajsat igenom allting! Fick lite snabbt byta både kläder och blöja i bilen, trångt och snett haha! Jag har ett par reservkläder i skötväskan men har aldrig behövt använda dom. Därför har jag även varit lite dålig på att uppdatera dom... Tröjan var i stl 56 och byxorna stl 50! (Han har 62 nu). Det var tajt men fick gå. Han hade i alla fall varit på jättebra humör  hos mamma:)
Uhlala vilka tajta brallor!


På efterkontrollen några veckor efter förlossningen hade jag ont där de sytt mig. Eftersom det fortfarande gör ont ibland så kollade en läkare på det idag. Det såg bra ut och är helt läkt och jag har fått en salva utskriven som förhoppningsvis ska hjälpa..

Patrik och jag kommer få ändra våra träningstider lite nu när han börjat jobba. Han vill ju träffa Emilio så mycket som möjligt så det passar bäst att jag tränar på eftermiddagen och han på kvällen när plutten sover. Jag tränade ben och mage idag, gick jättebra och spänner fortfarande i skinkorna! När jag kom hem gjorde jag en smoothie på kvarg, bär, mjölk och kardemumma:)
Försöker dölja magen med svart;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar