måndag 12 augusti 2013

Vecka 5

Femte veckan av mitt hälsosammare jag har passerat. Denna veckan har varit lite sådär. Inte jättebra men inte dålig. Liksom bara neutral. Jag har styrketränat 3 dagar och igår sprang jag i 25 minuter (kan inte riktigt säga hur långt eftersom appen visar 15 km...hmm?). Har även sprungit 1 km så snabbt jag kunnat efter varje gympass men det hoppar jag i alla fall denna veckan, alldeles för tråkigt och jobbigt när musklerna är lealösa haha! 

Vågen har varken gått upp eller ner under veckan, men det gör mig inte så mycket. Jag har haft en "ätardag", övriga dagar har jag ätit det vanliga: finncrisp, proteinpannkaka, nötter, kött/kyckling med sallad och lite couscous/bulgur. Har även ätit mer fisk och avokado, tror det är bra att få i sig lite mer bra fetter. 

Denna veckan kör jag på som vanligt men tänkte få in barnvagnspromenader i alla fall 5 dagar. På söndag är Emilios namngivning så då tänker jag fika. Ska baka mycket i veckan och får utmana mig själv att inte slicka skålarna...;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar