lördag 10 augusti 2013

Lördag

Denna lördag startade tidigt. Klockan 5 åt plutten frukost, sen var det bara att stiga upp. Jag blir lika förvånad varje morgon att vi måste upp så tidigt haha. Nu över sommaren har jag ändå haft sovmorgon varannan dag men när Patrick börjar jobba på tisdag blir det andra bullar! Men då måste jag gå och lägga mig lite tidigare om kvällarna om jag ska orka med att roa Emilio hela dagen.

Vi hade hört att det var barnloppis i rådhusparken och åkte givetvis dit. Men det var inte så många bord och inget speciellt, av någon anledning mest rosa saker och kläder. Emilio hängde snällt i bärselen under tiden. Det var så fint väder så vi tog en fika i solen med min svåger och hans familj:) Det blev en god laxsmörgås för min del!

Om en timme ska vi på min pappas 50 årskalas. Lika mycket som jag ser fram emot att träffa släkten det jag fram emot maten haha! Exotisk planka och änteligen lite kakor! Jag lär ju få en sockerchock och bli illamående men det får det vara värt:)

Nu är det dags för dessa familjemedlemmar att byta om till klänning och skjortor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar