söndag 18 augusti 2013

Effektiv

Det var oförskämt lätt att natta Emilio igårkväll och vi har sovit gott inatt. 2 matningar och sovmorgon till halv 8.

Idag blir det inget bärande av sovande bebis. Nej, när bebis sover passar jag på att vara effektiv och gör flera saker samtidigt. Far alltså runt som en yr höna. Hade egentligen klä Emilio i en liten slips men tänker att den nog bara kommer kasa runt och inte alls vara bekväm att ha runt halsen. Så har bytt kläder till honom så här i sista stund, daredevil jag vet! Men han får inte ha på sig kläderna än, modig är jag inte. Jag ska ha på mig en klänning jag köpte för några veckor sen men inte provat än, men har hållt den framför mig och då passade den. Strechtyg funkar väl alltid?;) Jag vågar inre heller klä på mig riktigt än, mycket som kan hinna hända.
 
3 timmar kvar tills gästerna anländer och än så länge ligger vi i fas. Det blir bra det här:) 
Tack för att du klarar av att bli nerlagd när du sover älskling så att mamma hinner fixa inför din dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar