söndag 2 februari 2014

På väg!

Ändrade planer igen, mycket snö har smält undan så idag är vi på väg till Gekås, tjoho! Jag steg upp kl 5 och ville inte att Emilio skulle vakna samtidigt, för allas skull, och tack vare det (tror jag) sov jag inte så gott. Emilio brukar alltid sova med Patrick. Han är ju emellan oss men kryper alltid nära Patrick och myser. Utfrysning, jag vet! Om jag väl får komma nära lillen så är det för att han trycker upp rumpan mot mig. Så Patrick får pussa pannan och jag känna gaser hela nätterna !:) Men inatt för en gångs skull låg lillen hos mig, med typ huvudet i min armhåla. Och jag försökte ligga bekvämt och njuta men det gick liksom inte, hihi! Så hav låg lite obekvämt plus att jag inte ville försova mig eller väcka någon av väckarklockan. Så jag har sovit lite i bilen nu.

Jag har en inköpslista med mig, såklart, jag älskar att skriva listor. Men det är mest förslag på vad jag kan köpa, inga direkta måsten. Sockor med halkskydd vill jag verkligen hitta och det tror jag de har, annars får vi väl se vad det blir!:)

Trött mamma:

2 kommentarer: