torsdag 3 januari 2013

Babywagon

Idag har vi varit och hämtat vår vagn. Jag är alldeles förälskad i den och kommer nog låta den stå framme i hallen ända till maj, haha!

Det är en Emmaljunga City Cross, med både ligg- och sittdel. Liggdelen är i vit läderlook och sittdelen svart/röd. Nu har vi testat alla funktioner på den, övat lite på att fälla ihop och upp den, så den känns faktiskt väldigt smidig. Vill bara ut och provköra den! Men det känns lite sådär att köra runt med en tom barnvagn här ute i samhället, så jag passar nog på att göra det när jag är hos mamma och dom som bor i skogen, hihi:)

Vagnen är precis ett år gammal och vi köpte den på Blocket för ca halva priset. Känns som en bra affär!

Jag tycker skötväskan är finare än min handväska, får man byta haha?

4 kommentarer:

  1. Jättesnygg! Jag brukar faktiskt ta fram vagnen ur garderoben när jag längtar lite för mycket och testköra i lägenheten... I smyg... Hahaha ;)

    SvaraRadera
  2. Bara ut och kör! :) Grattis till ett fantastiskt bra köp. Vår första var också en Emmaljunga citycross. Älskade den med citykorgen men hatade tyvärr sittdelen då den är enoorm och vår lilltjej satt som en hösäck i den. Toppenvagn men enormt skönt gung. Snygg är den också! :) /mammamone.blogg.se

    SvaraRadera
  3. När jag hade köpt skötväska så hade jag den faktiskt som handväska i någon vecka bara för att jag tyckte den var så snygg och praktisk :)

    SvaraRadera
  4. Jättefin var den, verkligen!! :-)

    SvaraRadera