torsdag 24 januari 2013

En kvinna. Ett löfte. En vecka.

Låter som en spännande trailer eller något va?? :)
Men inte så spännande, tyvärr!

Det har nu gått en vecka sedan min skola slutade, då jag lovade mig själv att prioritera träningen bättre. Och än så länge har det gått bra. Styrketräning i söndags, måndags och idag. Imorn tänkte jag gå på body balance, lagom innan fredagsmyset:)

Kan jag hålla i detta kanske jag inte blir riktigt lika (för)slapp(ad) som jag annars skulle blivit. Och förhoppningsvis kanske jag klarar av förlossning+ mammaliv lite bättre.
Körde på tajt tröja idag så att folk förhoppningsvis
ser att det är en gravidmage och ingen ölmage.



2 kommentarer:

  1. Din mage har blivit jättestor nu tycker jag som följer din blogg =) Man ser verkligen att det är en gravidmage!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh tack, jag tycker med att det börja likna en riktig kalaskula:)

      Radera