lördag 19 januari 2013

Fågelrabatt

Nu har jag och papi precis varit i stan och köpt färg, beställt tapeter och handlat mat.

Vi har inte riktigt varit överens om vilka tapeter vi vill ha i gästrummet. Patrick ville ha några guldlila medan jag ville ha vitsilvriga. Han vill ha lite orientaliskt och jag vill ha lite shabby chick. Jag vill också kunna använda några turkosa gardiner och matta som vi redan har, vilket inte hade gått i ett lila rum.

Jaha hur gick det här då tänker ni? Väldigt bra faktiskt. Vi hittade en helt annan tapet som båda var nöjda med. Papi tycker den ät orientalisk och jag tycker den är lite gammaldags. Det ät både lila och turkosa fåglar på den. Perfekt!

Sen när vi skulle beställa tapeten gör Patrick något väldigt bra, men enligt mig väldigt pinsamt! Han säger typ " jaha hur mycket blir detta nu med rabatten?" Åh jag tycker sånt är så jobbigt!! Haha men vi fick rabatt av den snälla säljaren på colorama så det var ju bra att han gjorde det!

1 kommentar: