måndag 15 april 2013

1 fluga i 1 smäll

Igår städade jag, pysslade i vårt allrum, var ute och gick, hälsade på mamma, var på restaurang. Idag har jag bytt till sommardäck (jag har inte bytt de själv, men fixat så att de blivit bytta), ätit lunch hos svärmor, handlat, fixat papis telefon och läst min Vi föräldrar tidning.

Alltså, de här sysslorna skulle jag ju delat upp på flera dagar! Men men, man lär av sina misstag. Från och med nu ska jag göra saker i s l o w m o t i o n..... Mitt effektiva göratiosakerpåengång personlighetsdrag ska bytas ut. Jag ska försöka bli en soffpotatis;) Inget mera borsta tänderna med ena handen och borsta håret med andra samtidigt som jag kissar här inte!

1 kommentar:

  1. Du kan få gå en kurs hos mig, jag är en fantastisk soffpotatis och jättebra på att skjuta upp saker så länge det går ;)

    SvaraRadera