lördag 20 april 2013

There was a time...

Jag är väldigt spänd på hur jag kommer se ut efter förlossningen. Mest hur magen kommer se ut såklart, men även resten av kroppen. Förmodligen kommer den se likadan ut som nu men nu gör ju magen att resten av kroppen inte ser så stor ut, haha:)

Om jag är svullen någonstans på kroppen pga vätska som sedan kommer försvinna efter förlossningen, så hoppas jag att det sitter i ansiktet. Var är mina käkben???

V 8. Var har du gömt rumpan och tuttarna?

Sista dagen i v 38. 19 kilo finfördelat över hela kroppen:)
Jag känner mig väldigt stor nu, men det gör faktiskt inte så mycket. Det är bara ett par veckor kvar av graviditeten, så jag njuter av det fina med att vara gravid istället för att fokusera på vikten. Jag kommer ju faktiskt inte alltid se ut så här. Det är upp till mig hur jag vill se ut resten av livet:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar