onsdag 24 april 2013

Det går en vind över vindens ängar

Nu kommer jag precis från pannkaksfika och barnmys med en kompis och hennes son. Hon bor i samma lilla by som mig men jag orkade inte riktigt gå dit (tar kanske 25 minuter i min takt). Men det känns ju onödigt att köra en sådan liten bit. Så jag tog faktiskt cykeln! Jag har inte cyklat sedan i somras och tänkte att jag kanske inte skulle kunna hålla balansen nu eller att det skulle kännas som att jag satt på bebisens huvud haha. Men det gick jättebra och var riktigt härligt i solen och nedförsbackarna:) Det var luft i båda däcken men när jag cyklade var det precis som att det vore punka i bakdäcket. Undrar vad det kan bero på...?

Det var nog sista gången på länge jag cyklade. Jag tror nämligen inte att jag kommer våga cykla med en barnstol där bak, känns för farligt OM man skulle ramla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar