torsdag 4 april 2013

I was made for loving you baby

Jag blir lite nostalgisk över de senaste månaderna, nu när det är så lite tid kvar av graviditeten. Jag har verkligen haft en underbar graviditet. Jag hade förväntat mig all världens åkommor och bekymmer men stålsatt mig och tänkt att lyckan överslår allt. Sen har jag haft så få krämpor att jag nästan skäms. Lyckan har varit total hela tiden! Jag och bebis hör helt enkelt ihop. (Och det hade vi givetvis gjort även om jag mått dåligt varje minut!)

Jag hoppas att det blir lite samma sak nu första bebistiden. Jag förväntar mig att jag inte kommer få en blunds sömn på flera månader, men kanske kommer bebis få in bra dygnsrytm snabbt. Hur bra graviditeten än varit så kan jag nog inte föreställa mig hur underbart det måste kännas att verkligen ha ett barn vid sin sida, hur jobbigt det än stundvis är.

Därför njuter jag bara av tiden nu. Jag trivs så bra som livet är nu men längtar tills vi får bli föräldrar på riktigt. 1 månad kvar är alldeles lagom!

2 kommentarer:

  1. Har precis hittat din blogg och vi har BF 2 maj! Det roliga är att jag känner precis dom du, nostalgi och att det har varit helt fantastiskt att vara gravid.
    Nu hoppas och tror jag som dig att sista månaden också blir fantastisk! Lycka till, jag kommer följa dig :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla du, jag tror vi både kommer må kanon, hihi;)

      Radera