tisdag 16 april 2013

Listen to the baby with in

Det märks mer och mer att det bor en bebis inne i min mage. Han fyller verkligen ut hela magen nu. Det tar liksom emot ibland när jag lutar mig framåt och jag kan riktigt känna hur jag klämmer honom mot revbenen! Det känns som att huden mellan oss är så tunn nu, bara några milimeter. Man kan känna precis hur han ligger, sen är det ju svårt att känna vad som är vad. Han pressar ut sig ibland, men jag vet inte om det är ryggen eller rumpan jag känner.

När jag stod i duschen och smörjde in magen så kände jag något lång smalt vid sidan av magen. Det måste varit en arm! Jag blev så chockad och kände på den men då drog bebis snabbt undan den:)

Det är nära nu, både "avståndet" mellan oss och tiden tills vi ses på riktigt. Jag är så nyfiken på bebis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar