lördag 23 november 2013

Backa

Emilio ligger längre och längre stunder på magen utan att tröttna. Han försöker ta sig framåt, uppåt men snurrar mest runt:)  Men så idag backade han faktiskt för förstås gången! Fick till det riktigt bra med att pressa sig bakåt på det hala golvet. Jag kröp runt honom och busade och gömde mig och gjorde "titt-ut" i rummet, han skrattade och förflyttade sig åt de håll han kunde- bakåt!

Förutom att ha lekt idag har jag köpt en liten julklapp till Emilio- en söt ryggsäck från Skip hop. Det var svårt att välja ut en men det blev dinosaurien (eller är set en noshörning?). Perfekt att ha med sina leksaker i!

3 kommentarer:

  1. Hej! Tack för en toppenblogg! Jag undrar vart du köpt den fina bodyn med stjärnor? Älskar stjärnor, så fint och något annat än alla ränder på pojkkläder ;-) kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! Åh, tack:) Den bodyn är himla fin och det var väldigt billig, köpte den nämligen för en tia på loppis! Tycker med stjärnor är mycket roligare är ränder. Kram

      Radera
    2. Typiskt ;-) Jaja, jag har ändå shoppat för mycket på sistone ;-) tack för svaret!

      Radera