fredag 29 november 2013

Håret

Det var mysigt med lite egentid hos frissan innan, hade en jättetrevlig frisör som jag absolut kommer gå till igen. Jag ville ju bli mörkare och ha lite olika nyanser av blondt och blev faktiskt jättenöjd! Sen är det alltid skönt att klippa av det slitna. Det tog tid eftersom jag har så tjockt hår, men efter 3,5 timme var det klart. Här hemma hade allt gått bra med plutten och Patrick hade hunnit komma hem från jobbet. Nu blir det myskväll!
Före- blondt långt slitet svall


Efter- olika blonda/bruna nyanser


6 kommentarer:

  1. Vilken frisör gick du tilö? Sjukt snyggt . Funderar också på att unna mig frisörtid utan bebis ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag var hos Linnea p åStudie 4 nio:) Tycker absolut att du ska unna dig det!

      Radera
  2. *Busvisslar! Vilken pudding! Du blev verkligen jätte fin i håret! Färgen passar dig. Kram

    SvaraRadera