söndag 10 november 2013

Pappas dag

Idag är det ju farsdag, något jag glömde imorse! Hade ju egentligen kunnat ge Patrick sovmorgon och fixa frukost till honom men så blev det inte riktigt, haha...Tur att plutten kom ihåg att köpa present och skriva kort i veckan i alla fall. Det är ju faktiskt deras dag, jag vill liksom inte lägga mig i...;)
Det är ju Patricks första år som riktig pappa men jag minns att han faktiskt fick en present från bebis i magen förra året. Ett par söta små små strumpor som det stod I love Dad på. Tänk att det har gått ett helt år sen dess och att vi är föräldrar på riktigt nu. Det är helt otroligt och underbart!

Idag är det fjärde gången på babysimmet, och idag tror jag bebisarna skulle vara under vattnet i ca 5 sekunder under dyken. Sist var det ju bara ner och upp en snabbis. Hoppas Emilio tycker det är kul och mysigt idag också. När vi kommer hem blir det snabbduschar sen åker vi hem till mamma och (låtsas)pappa för att fira hans dag och äta middag. Myssöndag helt enkelt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar