söndag 23 december 2012

Eii saa sauna

Vi har julstökat och jag har skrivit klart mitt arbete. Detta firar vi med en riktig myskväll nere i vårt lilla spa: bubbelbad och bastubad! Hoppas bebis också tycker det är lite avslappnande. Får bara se till att det inte blir för varmt för lillen. Det blir en bra start på mitt lovlöfte:att vila upp mig ordentligt. När jobbet börjar igen vill jag känna att lovet var lååångt och att jag fått en massa ny energi:)

Jag har redan planerat upp små projekt som jag ska påbörja nästa år, när skolan är helt slut..Handlar både om mig, bebis och huset..Åh, vad jag längtar!

Nehe, nu måste jag fixa björkris och starksprit!

2 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Ser underbart ut. Vilket fint hus ni verkar ha. Önskar att vi också hade det så fint hemma med bubbelbad och bastu. SKÖNT! Men det får vi drömma om ett tag till tills att vi kan köpa hus :)

    SvaraRadera