torsdag 20 december 2012

It's been a long time

Det var 2 veckor sedan men nu tog jag tag i det. Var trött efter jobbet men gick ändå upp och bytte om och stack upp till gymmet. Gick på motionsbandet 30 min och tränade triceps+rygg. Jag har ju tränat ett par år nu och känner att jag måste hålla igång, speciellt nu när jag ska bli så tung! Men de senaste veckorna har jag inte prioriterat gymmet över julemys och plugg. Men efter jul så hoppas jag kunna komma igång bättre igen:)

Hade inte samma kondis som vanligt, men kanske inte så konstigt ändå.. Både med tanke på magen+
att jag inte ätit så nyttigt på sistonde.




2 kommentarer:

  1. Vad duktig du är som tränar, det blir nog lättare i slutet av graviditeten då. Jag har mått för dåligt för att träna, tycker det är lite jobbigt för jag tränade ganska mycket innan. Kanske hinner komma igång lite när jag börjar jobba 50%

    lindatunstrom.blogg.se

    SvaraRadera
  2. Säger som 'anonym', duktig! :) Jag är så lat av mig när det gäller träningen.
    Kan ha att göra med att jag har lågt Hb-värde..
    Är 27+6 gången nu, kolla gärna min blogg, http://bebb-blogg.blogspot.se/

    SvaraRadera