torsdag 20 december 2012

Family first

På min personalfest häromveckan var det glitter och glamourtema. Ägaren till en guldsmedsaffär här i stan, Ronnby Guldsmide, var där och berättade+visade diamanter. Alla anställda fick varsin "diamant" i en plastpåse. Det var en tävling där en av alla diamanter är riktig, och vinnaren får den insatt i ett smycke. Man får gå ner till butiken och kolla om man har den äkta så det gjorde jag idag!

Det var såklart inte den riktiga diamanten jag hade men jag fick 15% på ett köp+ att jag hade presentkort sen tidigare. Så jag passade på att fixa min bola som gick sönder igår + köpa något till mig själv...

Vissa av er kommer inte gilla detta, haha. Men jag beställde en liten avlång silverbricka som kan hängas i valfri kedja. Jag tänkte först ha den i bolan och senare i mitt Tomas Sabo armband. Och på brickan graverade jag in något... Patrick på ena sidan..Och gissa vad på andra sidan? Om någon gissar rätt så skriver jag ut ett inlägg med svaret;)

1 kommentar: