fredag 11 oktober 2013

Allt som behövdes var en kudde!

Nej, jag skojar bara!

Men det var ändå en bra natt jämfört med hur det varit vissa nätter på sistonde. Han har ju vaknat efter 1.5-2 timmar och ätit några nätter nu. Inatt när han vaknade till så vaggade jag honom ett par minuter istället för att mata varje gång. Då somnade han om gott:) Så han åt 2 gånger under natten och vi slapp byta blöja. Och han sov kudde, med täcke!

Idag ska vi bege oss till en second hand butik för att leta reda på maskeradtillbehör. Nästa vecka blir det att åka till Partaj. Min budgivning på tradera slutar på söndag och jag hoppas jag vinner den. Då ska jag avslöja vem jag ska vara (för jag veeet att ni inte kan bärga er!). Annars bjuder dagen på gammelmormorsmys, träning och fredagstacos till Idol. Fastän man är ledig alla dagar är det något speciellt med fredagarna...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar