fredag 25 oktober 2013

Surprise!

Patrick hade med sig en överraskning hem till mig idag- mumma!! Kanske nån fattat en vink från inlägget häromdagen haha! Vilken fin älskling jag har:) Jag gräver ut de stora bitarna och Patrick får äta själva glassen, det är så det ska va! Sen sitter Patrick och gör mig såå nyfiken på vad jag ska få i present:) Riktigt fredagsmys alltså. Busungen sussar sött där uppe:)

Imorgon ska vi åka till leksaksaffären och kika och på eftermiddagen blir det middagsbjudning/minikalas hos oss!

2 kommentarer:

  1. vet du- jag hatar frukost och skulle alldra helst slippa äta det alls;P
    men frallor e ok så ja jag bjuder gärna in mig hos någon med löfte om och ta me ett gäng frallor;))
    har du bra tips på go frukost så dela gärna!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha va?? Det hade jag inte kunnat tro;) Tycker du inte babygröten är god då? Det gör jag hihi! Jag äter alltid kvarg med bär och nötter, fast egentlige hade jag velat äta denna Ben & Jerry glassen 5 gånger om dagen...!

      Radera