tisdag 1 oktober 2013

Tisdag morgon

Imorse steg Emilio och Patrick upp vid halv 7 tiden. Efter en timme kom de upp och Emilio fick mat och somnade. Jag hann göra mig iordning och äta frukost. Vi skulle till babyrytmiken som börjar halv 10. Jag vill ju verkligen undvika att väcka lillen när han sover men idag var jag tvungen. Pussade och viskade till honom, men han sov. Klappade och pratade med honom, men han sov. Tog av honom pyamasen, men han sov. När det var dags att klä på sig vaknade han dock med ett leende:)

Jag tycker verkligen om rytmiken och plutten tycker det blir roligare för varje gång. Idag "sjöng" han med och log en massa.

Nu när han har börjat ha stl 68 finns det ju massa nya plagg jag vill börja använda.  Den ena turkosa söta bodyn hade han några minuter förre veckan, sen smutsades den ner. Idag försökte vi igen, men denna gången kräktes han på den efter en timme, haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar