onsdag 2 oktober 2013

Indoor walking

Idag tränade jag på det stora gymmet inne i stan. Jag började med några magövningar, de flesta från Olga Rönnbergs bok Träning för nyblivna mammor. Jag minns att de första övningarna i boken var jättejobbiga i början, nu känns de inte alls! Så jag har hoppat fram till lite tuffare övningar.

Sedan var jag på ett iw pass i 30 minuter. Det låter inte så länge men känns som en evighet haha! Det var en jättebra instruktör som sjöng och tjoade-precis som de ska! Bra låtar och hög musik så att man kunde sjunga med utan att någon hörde;) Efteråt var jag alldeles härligt svettig över hela kroppen och kände mig tillfredställd, underbar känsla. Jag gjorde squats och rump/maglyft och åkte hem.

Innan passet kände jag mig inte så motiverad eller taggad, men det blev jag snabbt. Men nu några timmar senare känner jag mig "låg" och trött igen. Vill typ bara rota igenom frysen efter godsaker. Men förhoppningsvis kan jag motstå...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar