söndag 20 oktober 2013

Kalasfin

God morgon!
Ja, klockan må vara 11 men jag är nyss uppstigen. Men lugn, du behöver inte vara avis. Detta är inget minbebissovertillelva inlägg. Nej, han var lite ledsen inatt så vi var uppe en stund då. Sen steg han och Patrick upp vid 7 och mamma fick sova vidare. Vid 9 fick jag min bebis igen och då började han bli trött så det blev ännu mer sömn. Så nu är vi pigga och glada! Om några timmar är det dags för babysim, ska bli spännande.

Så här fin var förresten plutten på mormors kalas igår..:)

2 kommentarer:

  1. Åh tänk om man hade en bebis som sov till 11.. ;) Men det skulle nog vara lite trist.. Kanske.. ;)

    Vi tog också en sovpaus från ca 10-12.30. Känns som evigheter sen vi kunnat sova så länge på dagen. Såå skönt och nu känner jag mig lite som en ny människa. :)

    Vilken stilig liten herre ! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja men de bebisar osm sover till 11 somnar säkert inte förrän 23, hihi, så det kan vi vara utan;) Jag gillar inte att sova mitt på dagen, då vill jag ju få saker gjorda, men ibland så behövs det verkligen!

      Radera