torsdag 31 oktober 2013

Förgrömmade onge!

Oj, oj, oj vilken liten gnällspik vi har haft här hemma idag... Han sken som en sol när han vaknade men efter första vilan vaknade han på fel sida...Och det varade hela dagen! Gnäll när vi ska klä på, när vi ska klä av, av att knäppas fast i bilbarnstolen, av att åka bil, när han ska nattas...Inte nöjd längre än 3 minuter och med nära till gråten även när han skrattat. Ja herregud, kan barn ha pms?

Nej men ärligt så vet jag inte om det bara var en sån dag eller om det har med förkylning eller tand att göra. Näsan rinner på honom men han är inte täppt eller varm, men han är lite röd kring ögonen. Sen dregglar han något enormt igen och gnuggar sig om tanden. Den verkade ha stannat av lite en vecka  men nu har den nog börjat försöka pressa sig ut igen.

Vi får helt enkelt se om detta håller i sig tills imorgon eller om det är osm bortblåst. Ni kan ju ana vad jag hoppas på;) Men men, skitunge eller ej. Han är ändå min unge hihi! <3

Min lilla stjärna var ungefär på samma humör när jag skulle ta julkort...;)

2 kommentarer:

  1. Åh vad roligt med julkort! Jag ska också försöka fixa något fint, men har ju sån dålig fantasi, fick ni nå bra bilder, trots dåligt humör? ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja ett par blev faktiskt fina, fast då satt han soffan utan massa tillbehör. Jag funderar på att göra det igen nu när han sitter stabilt men vet inte om jag orkar, haha:)

      Radera