tisdag 2 juli 2013

Tvångstvätta

Jag älskar verkligen att få och köpa kläder till Emilio. Förut kunde jag ibland på kvällarna välja ut olika outfits till mig så att jag hade en vecka framåt, nu sliter jag bara åt mig något i farten. Däremot kan jag titta, sortera, vika och välja ut kläder från Emilios byrå i timmar. Älskar det verkligen! Det är lite som när man hade dockor när man var liten haha. Fast en grej som är lite roligt är att det är ju faktiskt inte vi som bestämt hans "klädstil" eftersom han fått så himla mycket kläder. Men jag gillar verkligen de flesta bebiskläder. Dock tycker jag det är lite trist med riktigt "pojkiga" kläder som blåa bilar typ;) gillar att ha det lite sött och tufft blandat. 

Nu har jag i alla fall satt igång en snabbtvätt med de senaste dagarnas köp och gåvor. Jobbigt att man måste tvätta kläderna innan, jag vill ju använda de med detsamma!

Ska jag vara ärlig så försöker jag ibland hitta kläder så att mamma och barn matchar. Fast det är svårt ibland, vi har inte riktigt samma färg på kläderna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar