fredag 26 juli 2013

Grillkväll

Tack för era kommentarer om att vänja barnen vid egna sängar, vet fortfarande inte riktigt när vi ska börja.. Men igår la jag ner honom i spjälsängen på dagen efter han somnat i min famn. Han vaknade men somnade om när jag klappade honom på huvudet. Under tiden höll jag mig på övervåningen och fick då tid att plocka ihop lite outfits till lillen haha! Så nu är det bara att välja en ett par morgnar framöver:)


Igårkväll hade vi över ett par kompisar på grillkväll. Emilio han leka lite med dom innan vi gick och la honom. Så precis som "förr" satt vi uppe för sent och hade trevligt! Turligt nog för mig var det Patricks tur att stiga upp kl 6 med Emilio idag, jag fick sova lite längre:) Nu är vi påväg till Hässleholm för att hälsa på ett par kompisar och deras 3 tjejer ( en är bara en månad äldre än Emilio). Hoppas lillen sover större delen av bilfärden, är ett par timmar..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar