tisdag 9 juli 2013

Bvc besök

Imorse steg Patrick upp med Emilio så jag fick sova till 9, gud så skönt! Nattamningen var som vanligt men imorse började Emilio skrika efter en stund när han åt, precis som att det inte kom någon mjölk..bytte bröst och han blev nöjd en stund till, sen samma sak.
Idag var vi på bvc så jag frågade vad det kunde bero på. Hon sa att det är jättesvårt att veta. Det kan handla om värmen, att han förbereder för en tillväxtperiod, stress eller något annat. Fortsatte det skulle jag höra av mig för att dubbelkolla att han går upp. Om inte så är nästa besök om 3 veckor, då är det dags för 3 månadersvaccinationen. Ser inte fram emot det! 

Sedan förra veckan hade lillen gått upp ca 150 gram och väger nu 5220 gram:)

Och så en dagens på det. För att undvika att visa stjärten i denna oamningsvänliga klänning har jag ett långt svart linne under. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar