onsdag 3 juli 2013

Amningskläder

När jag var gravid kikade jag lite på amningskläder. Det kändes verkligen svårt att hitta snygga inte alltför dyra amningsplagg. Men det var faktiskt inte några konstigheter egentligen. Jag har 2 amningslinne från när jag var gravid (fast de är väldigt stora i magen) och de fungerar att ha under andra kläder. På Ellos har jag köpt 2 linnen och en topp. Och det räcker ganska bra;) för många av mina linnen är stretch så då kan man bara dra ner dom över bröstet. Och de flesta kläder kan man ju ha med ett amningslinne under. Det jag saknar är klänningar! De drar man ju inte gärna upp , för även om man har linne under så flashas ju hela baken. Jag har nog bara en klänning som är så pass urringad att jag kan amma i den, men skulle gärna vilja ha fler! Jag är egentligen verkligen en mer leggings än byxtyp, men det har fått ändras nu.

Så här såg jag ut idag. Inget amningslinne men funkade bra ändå:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar