tisdag 30 juli 2013

Gårdagens träning

Igårkväll när Emilio sov passade jag på att sticka till gymmet. Jag brukar oftast vara själv där på kvällarna men igår var det ett gäng andra. Jag tränade rygg och bröst. Detta var den tredje gången jag gjorde det de senaste veckorna och jag orkade faktiskt lite tyngre än första gången, i alla fall i brösten!

Bänkpress med stång 45 kg
Sned bänkpress med 12 kg hantlar
Bröstpress maskin 25 kg
Bröstpress med 10 kg på remmarna

Latsdrag 35 kg
Smal rodd maskin 45 kg
Bred rodd stång 20 kg
Armhävningar på tå 3x8 st

Varje övning körde jag 4 set med 6-8 repetitioner på varje. Idag har jag ont i hela överkroppen, även armarna från i förrgår!

Jag får se om jag hinner träna ikväll, det beror på hur sent Patrick kommer hem från Ullis..:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar