fredag 12 juli 2013

Marknad

Nu har vi invigt Tosia! Emilio var jätteduktig ( han sov alltså HELA tiden ) och hängde gott på mammas bröst. Men jag har så otroligt ont i axlarna nu, kan knappt röra den ena där även väskan hängde. Jag köpte en solhatt till honom från Lindex, de hade många att välja bland medan kappahl bara hade stora storlekar. 

Vi träffade många vi kände och lillen charmade både dem och sådana vi inte kände. Min mamma köpte en tröja i ett stånd där det var 1 för 200, 2 för 350kr. Säljaren var så fascinerad av hur liten och söt plutten var och dom växer så fort och när hans barn var små och... Ja ni vet;) så han skickade med den minsta tröjan han hade gratis!:) 

Emilio fick även 2 typiska marknads t-shirtar från sin mormor, tuffa:) Jag köpte lite saker till barnen som är här på besök och bigarråer till mig själv. Så nu sitter jag och smaskar på det, lillen äter kvällsmat sen är det läggdags för hans del. En hel timme för sent. Vad har hänt med rutinerna, tur att han inte kan klockan alltså...;)


1 kommentar:

  1. Tosia bonnadan är toppen:) Vi va där en sväng idag också och ska nog dit imorgon. Bästa marknaden på året;)

    Kram / Madde

    SvaraRadera