onsdag 31 juli 2013

Baby Shopping

Vilken massa fina saker Emilio fick av mamma och pappa igår! Jag var ju på Ikea. Emilio sov på dit och hemvägen förutom sista 10 minuterna. Då var han jätteledsen! Annars var han nöjd i bärselen och en stund i min famn. Jag köpte fingerdockor, en käpphäst, skallra och lite tallrikar och haklappar:)

Vi åt lunch där och jag åt en jättegod laxlasange! Jag tyckte faktiskt lite synd om mig själv som inte "fick" ta något gott till efterrätt, de hade ju hur mycket gott som helst att välja bland. Istället lyxade jag till det med vitlöksbröd och skaldjurstapas. Har snöat in på skaldjur på sistone alltså:)

Jag är glad att vi inte följde med till Ullared. Det hade varit jobbigt att åka så långt och det hade varit helt fullproppat med folk, och massa kö! Och jag behövde faktiskt inte följa med för Patrick hittade en massa! Åkpåse, uv-tält, kläder, leksaker, aktivitetmatta, flaskor och flaskvärmare, våtservetter, tallrikar och muggar. Det var rena julafton här hemma igårkväll, och jag blev nog gladare än Emilio hihi. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar